معرفی املاک پرند فاز3

معرفی املاک پرند فاز3

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

معرفی املاک پرند فاز3

املاک پرند فاز2

نکته مهم در مورد املاک پرند فاز2 این است که 50 درصد شهر پرند در 2 فاز 2 و 3 جای گرفته است. شرکت های ساخت و ساز بسیاری در املاک پرند فاز2 قرار دارند. این شرکت ها ساختمان ها را با تیپ های مختلفی می سازند. این موضوع باعث می شود کلیه افراد متناسب با سلیقه خود، خانه و آپارتمان انتخاب کنند.

 املاک پرند فاز2

املاک پرند فاز2 امکانات رفاهی متفاوتی را در اختیار ساکنین قرار می دهند. این امکانات شامل مراکز بهداشتی و درمانی، دانشگاه پیام نور، کتابخانه، 6 بوستان و پارک، بانک های خصوصی و دولتی و… است. اداره های دولتی، اداره آب و فاضلاب، مراکز تجاری و اداری، مخابرات و… از جمله امکانات دولتی و اداری املاک پرند فاز2 هستند. اگر تمایل دارید دسترسی خوبی به مجموعه ای از امکانات دولتی و رفاهی داشته باشید و این موضوع برای شما در اولویت قرار دارد، حتماً این فاز را برای زندگی و سکونت انتخاب کنید. املاک پرند فاز2 برای سرمایه گذاری نیز گزینه ای درخور و قابل توجه هستند، چون بافت های متفاوتی دارند و همین موضوع امکان انتخاب آپارتمان دلخواه را ساده تر می کند.

املاک پرند فاز3

املاک پرند فاز۳ نسبت به سه فاز قبلی قدمت کمتری دارد و می توان آن را به عنوان فاز جدید معرفی کرد. این فاز تراکم جمعیت بالاتری نسبت به سه فاز صفر، یک و 2 دارد. بخشی از املاک پرند فاز3 به ساختمان های مسکن مهر اختصاص دارد. این بخش ساخت ضعیفی دارد اما تراکم جمعیت بالایی را به خود اختصاص می دهد. یکی از ویژگی های مثبت و قابل توجه املاک پرند فاز3 این است که تمرکز  خوبی از نظر خدمات دارد. این موضوع در تمام قسمت های فاز3 به خوبی دیده می شود. تراکم خدمات باعث شده که ساکنین این فاز نیاز به طی کردن مسافت های طولانی برای انجام کارهای اداری، خرید و… نداشته باشند.




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 28 تير 1402 ساعت : 22:7
بازدید : 130

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: